Selasa, 13 Januari 2015

tempat wisata di kota garut jawa barat

یکی از جاذبه های در Garut که هنوز هم دارای دریاچه تاهو زیبایی پنهان Bodas است. این در واقع یک جاذبه توریستی ارائه چشم انداز طبیعت که خیلی زیبا است. زیرا این استخر سفید مایل به سبز نام دریاچه خود شامل معنای دریاچه سفید Bodas. اگر شما شده است به دهانه Ciwedey سفید، دریاچه تاهو نام Bodas باندونگ شبیه شبیه به روستای سفید پیاله Ciwidey است. دریاچه تاهو سفید آب با توجه به Bodas حاوی گوگرد سطح بسیار بالا هستند.

ثانیه ثانیه به دریاچه تاهو Arrowroot Bodas
در حالی که Talagabodas خود ارتفاع تا 2201 mdpl دریاچه تاهو در دهانه Bodas Talagabodas با ارتفاع 1512 mdpl است. Telaga Bodas در مرز بین ریجنسی Garut Tasikmalaya یا مرز منطقه و زیر منطقه Wanaraja Pangatikan واقع شده است. یا حدود 28 کیلومتر از مرکز شهر Garut است.

چون جاده باریک و برخی از جاده های دسترسی است که در حال حاضر آسیب دیده دسترسی به دریاچه تاهو Bodas در واقع بسیار سخت است. اگر شما از شهر جاکارتا یا باندونگ شروع، شما می توانید مسیر جاکارتا و باندونگ--Wanaraja Garut--. یا آن را نیز مسیر جاکارتا/باندونگ – Limbangan – Cibatu – Wanaraja می تواند. سفر به دریاچه تاهو نامیده می شود Bodas می توانید استفاده کنید دو چرخ یا چهار چرخ. اگر بازار Wanaraja تو شما مردم محلی خط عنوان چون هیچ هیئت مدیره به مناظر به Telaga Bodas می توانید بپرسید. در طول سفر به Bodas دریاچه تاهو شما نمایش بیش از تپه شهرکهای ساکنان و خلق و خوی دارای اثر تسکین دهنده به همراه خواهد شد.

ظاهر Bodas دریاچه تاهو در Garut
هنگامی که شما وارد کرده اید در ورودی Bodas دریاچه تاهو سفر طولانی و مزاحم شما در نهایت خواهد شد. قیمت پذیرش فقط $ 5000, برای پارکینگ مناطق نیز ارائه شده اند. منطقه پارکینگ، باید راه رفتن به دریاچه تاهو Bodas حدود 200 متر دور. قبل از اینکه شما را به لذت بردن از زیبایی دریاچه تاهو Bodas واقعی ورزش فکر می کنم.

پس از رسیدن به مقابل دهانه، شما با زیبایی دریاچه تاهو این Bodas شگفت زده خواهد شد. رنگ های آبی و سبز با پس زمینه از تپه ها و Talagabodas، جو که خیلی زیبا است. شما می توانید راه رفتن اطراف دهانه برای لذت بردن از زیبایی دریاچه تاهو Bodas در هر نقطه ای از او. اینجا نیز حرارتی حمام در فضای باز است که شما می توانید لذت رایگان وجود دارد. خسته فقط برای استراحت و آرامش بعد از سفر طولانی خود را.

نمایی از دریاچه تاهو از بالای تپه Bodas
برخی از نقاط دهانه نیز mununjukkan وجود دارد هنوز هم فعال هستند، تخلیه دود از داخل دهانه مشخص است. اگر شما می خواهید برای گرفتن عکس با خانواده یا دوستان، شما می توانید تصاویر در بالای تپه بالای دهانه فعال را. در اینجا این است که نقطه سمت راست برای گرفتن عکس. اما مراقب باشید اگر آن نزدیکی زیرا دمیدن بخار/گاز حرارت 85-95 درجه سانتی گراد می تواند رسیدن به دهانه فعال است.

tempat wisata garut sampireun | tempat wisata garut sampireun | tempat wisata garut sampireun

Tidak ada komentar:

Posting Komentar